هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور

شناورسازی مهمان شیرازی‌ها، بستکی‌ها میزبان خرم آبادی‌ها



نمایندگان هرمزگان در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در شیراز و بستک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 


به گزارش صبح ساحل، دیدارهای هفته شانزدهم مرحله نهایی گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور فردایکشنبه بیست و پنجم برگزار خواهد شد و دو نماینده هرمزگان در شهرهای شیراز و بستک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
در دیدارهای این هفته شناورسازی مام وطن قشم در شیراز مهمان تیم پرسپولیس است. پرسپولیس شیراز با ۱۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه سوم ایستاده است و شرایطش برای بقا در لیگ دسته سوم خوب نیست. این تیم برای این که از منطقه قرمز فرار کند چاره ای ندارد که از نماینده هرمزگان امتیاز بگیرد.
تیم شناورسازی مام وطن قشم با ۲۸ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است و از شانس های نخست صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور می باشد.
تیم هرنگ جوان بستک این هفته در خانه از تیم خرم کشت افلاک خرم آباد میزبانی می کند. هرنگ جوان با ۲۰ امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و سه امتیاز این بازی از حساسیت زیادی برخوردار است.
تیم خرم کشت هم با ۱۶ امتیاز وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و در استادیوم تختی بستک به فکر گرفتن حداقل امتیاز است. ناظر داوری این بازی عبدالمجید معماری تنها ناظر هرمزگانی در این رقابت ها است.
در سایر دیدارهای گروه سوم تیم ایرانجوان بوشهر از تیم پارسا باغملک میزبانی خواهد کرد. داوران این بازی اسماعیل خودستان،  محمد سعید سائدی،  محمد رشید و مهدی حقانی از هرمزگان می باشند. یزد لوله در خانه از تیم سپاهان نوین اصفهان میزبانی می کند. نفت امیدیه با تیم شایان دیزل کوار فارس صدرنشین گروه بازی خواهد کرد.
تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه سوم تیم شایان دیزل کوار فارس با ۲۹ امتیاز صدرنشین است. شناورسازی قشم با ۲۸ امتیاز دوم است. سپاهان نوین اصفهان با ۲۶ امتیاز سوم است.
هرنگ جوان بستک با ۲۰ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است. نفت امیدیه با ۱۸ امتیاز پنجم است. یزد لوله با ۱۸ امتیاز ششم، خرم کشت افلاک با ۱۶ امتیاز هفتم ، پارسا باغملک با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل هشتم، پرسپولیس شیراز با ۱۵ امتیاز نهم و ایرانجوان بوشهر با ۱۴ امتیاز در مکان دهم قرار گرفته اند.
تیم های هرنگ جوان بستک و شناور سازی قشم در گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با تیم های پارسا باغملک،  سپاهان نوین اصفهان ، خرم کشت افلاک خرم آباد، یزد لوله،  ایرانجوان بوشهر،  پرسپولیس شیراز ، شایان دیزل کوار فارس و  نفت امیدیه  هم گروه هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها